Thursday, December 13, 2012

cite lawak..haha

pada suatu magribh ni....heehehee...takut x? haha.. ...abg saya nak hantar saya pegi tuisyen dan waktu yg sama saya bawa 'backpack' yg agak gagah..sbbnya nak tidur rumah sepupu (shafiqah)....beg tu bleh diibaratkan seperti tgh mengandunglah...haha..dah pulak tu abg hantar naik motor..walaupun motor tu yg jenis besar, tp disebabkan saya dan beg tu bersatu, jd agak sempit...apalagi terpeganglah pinggang abang yg...berisi tu waktu nak panjat motor tu..haha.. tiba-tiba abg bersuara, "peganglah box tu"..haha..mesti dia geli kan sbb sebab pegang pinggang dia spt pegang benda yg kukuh lagi tak bergerak.. saya pun melepaskan tangan dan pegang 'box' yg berada di belakang motor tu..dalam perjalanan pula... saya teringat-teringat peristiwa tu sampai tergelak seorang diri...tapi 'cover-cover' la juga sebab nanti abg perasan..hehe...masha Allah, laju betul abg tunggang motor tu...sampai terhenjut-henjut saya dibuatnya waktu melalui bonggol yg sentiasa setia membuat org terbrek-brek kenderaan... seperti yg disangka.....mmg segarlah waktu tuisyen, apa tidaknya angin masuk mata..haha...

2 comments:

Komen daripada pembaca amat dialukan-alukan.
Sebutir kata yang dihasilkan boleh mengubah seseorang kepada yang lebih baik.

About Me