Monday, January 28, 2013

Boleh jawab ke ni?

Rabu ni saya kena dan wajib ambil ujian Pra USBF 1. huhu sedihnya.. ada pula sedih, mestilah gembira. yeay, sebab pemberian kerja sekolah berhenti sebentar. hehe.. pelik kan?? tapi saya takut laa juga. subjek form 5 ni agak susah. lepas tu, pengetua pula yang pegang kelas BIO. kalau dia marah, memang straight to the point. Kawan-kawan doakan saya ya. Sebelum saya nak ambil exam, saya nak minta maaf, bukan apa biar senang fikiran saya bila jawab exam nanti.
berita gembira, saya ada buat novel baru. tajuk novel tu 'aku jodohnya'. mesti syok punyalah.. tapi tu edisi terhad. dah full siap baru nak share. novel 'bila hati suka' still on.. jangan lupa baca, penat-penat saya menulisnya. moga terhibur..

0 comments:

Post a Comment

Komen daripada pembaca amat dialukan-alukan.
Sebutir kata yang dihasilkan boleh mengubah seseorang kepada yang lebih baik.

About Me