Saturday, January 26, 2013

So busy!!

saya dah jadi Form 5!!! seronok? tak tahulah nak kata apa. haha.. yang pasti dah jadi senior. tahun ni memang busy. tahun akhir lah katakan. saya terima jawatan tinggi-tinggi tahun ni saja jadi pengerusi pengawas pusat sumber, pengerusi kelab sumber, setiausaha st joh ambulans dan bendahari di dorm A1. sekarang ni saya tengah sesuaikan diri. banyak benda kena fikir sebenarnya. sampai saya menangis nak balik rumah, tak nak tinggal hostel. kadang-kadang stress, mungkin kejutan budaya. saya cari penyelesaian dan akhirnya saya terfikir yang sayalah harapan kepada semua yang berada sekeliling saya. saya perlu berfikiran matang. saya ada tanggungjawab sebagai hamba kepada Illahi, tanggungjawab sebagai umat Islam, tanggungjawab sebagai seorang anak, tanggungjawab sebagai seorang pelajar yang akan mengakhiri persekolahan dengan diakhiri dengan peperiksaan SPM dan tanggungjawab sebagai pengerusi, setiausaha dan bendahari. semua tu saya fikir. baru hari ini saya dapat balik rumah dan update this blog. i miss so much my cousin, shafiqah, and all my friend that follow me in facebook and this blog. saya harap kalian boleh lakukan yang terbaik dalam SPM nanti. doa saya sentiasa mengiringi kalian.

0 comments:

Post a Comment

Komen daripada pembaca amat dialukan-alukan.
Sebutir kata yang dihasilkan boleh mengubah seseorang kepada yang lebih baik.

About Me