Wednesday, March 19, 2014

Syukran Lulus Ujian Memandu Kategori D

Assalamualaikum semua

Alhamdulillah petang tadi start pukul 2 ptg dan habis pukul 3 ptg saya menjalani ujian memandu. Semua lulus. Segala pujian bagi Allah. Lega rasanya dah habis belajar kereta. Terima kasih kepada cikgu saya, Kapten Zahid, mak ayah saya dan semualah yang telah membantu saya sepanjang belajar kereta.

"Mana milik kita?
Tidak ada milik kita
Semua yang ada
Allah yang punya"
(nasyid Rabbani-Mana Milik Kita)

" Fa-biayyi alaa'i Rabbi kuma tukadzdzi ban " [Surah Ar-Rahman]
(Maka nikmat Tuhanmu yang manakah yang kamu dustakan?)

Maka jawablah

(Tak ada satu pun dari nikmatMu Ya Allah yang aku dustakan)

0 comments:

Post a Comment

Komen daripada pembaca amat dialukan-alukan.
Sebutir kata yang dihasilkan boleh mengubah seseorang kepada yang lebih baik.

About Me