Sunday, January 29, 2017

Bangkit dan lawan!



Assalamualaikum semua!

Moga kita semua sentiasa dalam rahmat Illahi...


Semenjak dua menjak ini, saya mudah mengalirkan air mata. saya tidak pasti dengan perasaan saya. Sedangkan penyebab saya menangis adalah tidak ada kaitan dengan apa yang saya terima.

Dan baru saya sedari, mungkin kerana saya masih tidak dapat menerima seadanya apa yang telah terjadi. atau sebenarnya, dengan tangisan sahaja yang dapat merawat luka yang ada di hati ini.

Walaupun begitu, saya terjumpa satu lagu ini.
Saya rasa positif semula.
Dan satu lagi, ada satu frasa yang dapat menguatkan saya iaitu, "keterbukaan memberikan kita kekuatan untuk menerima apa jua cabaran/dugaan"

0 comments:

Post a Comment

Komen daripada pembaca amat dialukan-alukan.
Sebutir kata yang dihasilkan boleh mengubah seseorang kepada yang lebih baik.

About Me