Wednesday, December 19, 2012

oh ya..baru teringat

hari ni merupakan birthday someone yang dulu aku minat. dulu dia comel sekarang muka dia dah macam tomok, tu org kata lah. tak tahu lah. dah empat tahun saya tak sekolah bersama dgn dia. lagipun tu kisah dahulu kala. mungkin hanya cinta monyet. hehe..maklumlah, muka comel sikit, dah jatuh hati. happy birthday yg ke 16, capital H. Moga lebih matang..haha.. saya tua dari kamu ye..jgn lupa plak. birthday kali ni saya tak nak kacau kamu, hantar message ke..sebab saya tak nak kamu ingat saya, siapalah saya di hati kamu kan..tapi jgn lupa saya sebab kita kawan lama.maybe kita akan jumpa satu hari nanti. in shaa Allah..saya tahu kamu nak jadi pilot kan, dan saya pun ada berangan ada suami yg kerja pilot..hehe..sbb bila nak bercuti, bleh tumpang ikut skali..haha..

0 comments:

Post a Comment

Komen daripada pembaca amat dialukan-alukan.
Sebutir kata yang dihasilkan boleh mengubah seseorang kepada yang lebih baik.

About Me