Saturday, December 22, 2012

tik--tok--tik--tok

waktu berlalu sunguh pantas, atau saya yg tak pandai urus masa?..huhu.. kerja tak siap lagi, tapi cuti lagi seminggu je lagi. nak buat camne ni?? gelabah yang dirasakan, tangan saya tiba-tiba menggeletar..haaa. tarik nafas nabihah, tarik nafas perlahan-lahan..dan hembus.. u still have time..save your time right now okay,.. jap nak fikir lagi apa saya buat hari yang telah berlalu.. Apa? bukak fb siang malam? seperti yg saya jangka waktu belum start cuti sekolah.. lpas tu buat apa? apalagi bila tak ada kerja nak buat, tidurlah jawapannya. zzzz... lpas tu apa lagi ye? pergi lpak  kluar duit beli barang-barang kat Billion yg hanya 2 km dri rumah, so just jln kaki..alasan nak sihat,ye la tu nabihah..tapi betul jugak... alhamdulillah cuti ni saya sihat, selamat duduk kat rumah ni.. saya juga pergi tuisyen addmath...dan event yg berjaya saya uruskan iaitu majlis akhir tahun PSS...banyak juga tolong mak ayah....dan semakin tinggi rasa tanggungjawab kpd mak ayah dan adik-adik..mmg begitu..ada benda yang buang masa dan juga benda yg baik saya buat..fair laa kan..thn ni buka sekolah awal pulak tu, 1/1/13 dah kena masuk asrama.. hmm.dah sign up di asrama, kenalah sign in kat asrama kan? lagi setahun je, lpas tu tukar tempat lain..yeay...SPM? klau nak tanya pasal tu, maaflah physical & mentally process not full yet to do SPM..but.. i will do it best..in shaa Allah.

0 comments:

Post a Comment

Komen daripada pembaca amat dialukan-alukan.
Sebutir kata yang dihasilkan boleh mengubah seseorang kepada yang lebih baik.

About Me