Wednesday, October 22, 2014

Mencapai 10 000 pageviews




Hari ini genaplah 10 000 pageviews blog ini. Alhamdulillah, dah banyak orang singgah blog ini. Maksudnya blog ini sentiasa ada tetamu yang datang. Tiadalah saya risau yang blog ini berasa sunyi.
yang pasti, lebarkan senyumanmu di pagi hari bersama hembusan nafas yang segar. kalau tak mandi lagi, janganlah senyum nanti keluar nafas lain pula. hehe

menanti dan terus menanti....


akhirnya, mencapai 10 000 page views
kalaulah 10 000 ni dalam bentuk wang....hmm
nampak gayanya, raya habislah





tapi tak apa, dengan bertambahnya pageviews ini, maka bertambah jugalah semangat saya
untuk melalui kehidupan sebagai seorang pelajar asasi, dan dalam waktu yang sama seorang penulis misteri (misterilah juga...kan)
siapa yang dah bergelar penulis tu, mesti tahu apa yang penulis ni rahsiakan daripada semua orang

dan sebagai hadiahnya, saya akan update bab 18 dan bab 19 pada hari ini..
bab 18 ni merupakan plot imbas kembali
jadi pembaca yang dah baca dari bab 1 yang akan faham
yang ada tertinggal bab, jangan risau,
masih boleh faham

bab 19 ni masa sebenar

okey, mesti dah tak sabar menunggu episod-episod cinta pasangan yang sedang mengalami cinta jarak jauh

nantikan sebentar lagi

sebagai penghargaan kepada semua pembaca yang sudi luangkan masa di sini
terima kasih saya ucapkan
tanpa anda sebagai pembaca blog saya
blog ni akan kesepian dan tak mungkin mencapai pageviews yang banyak

penulis,
Nabihah Taquddin


0 comments:

Post a Comment

Komen daripada pembaca amat dialukan-alukan.
Sebutir kata yang dihasilkan boleh mengubah seseorang kepada yang lebih baik.

About Me