Thursday, May 21, 2015

Perkembangan karya saya terkini




Assalamualaikum para pembaca yang disayangi,

Alhamdulillah sudah seminggu lebih saya bercuti setelah menamatkan pengajian peringkat asasi di UPM. Saya ingin kongsikan sedikit perkembangan baru mengenai aktiviti saya saat ini.
Berikut adalah senarai cerpen yang sudah dihantar kepada editor majalah-majalah tempatan untuk mengisi ruangan cerpen dalam majalah.

1. Cerpen Isteriku, Tolong Saya Boleh?
2. Cerpen Suatu Malam
3. Cerpen Episod Hitam Diari Hidupku

Ada beberapa cerpen yang sedang disiapkan untuk menyusul cerpen di atas, in shaa Allah jika cerpen di atas mendapat tempat di hati editor.

4. Cerpen Cincin Yang Terlepas
5. Cerpen Pelentung Hati
6. Cerpen Pertemuan Di Kamar Hati

0 comments:

Post a Comment

Komen daripada pembaca amat dialukan-alukan.
Sebutir kata yang dihasilkan boleh mengubah seseorang kepada yang lebih baik.

About Me