Tuesday, July 21, 2015

Terima kasih Muslim Teens

Alhamdulillah cerpen yang dalam senarai post Mei yang lalu untuk hantar ke majalah telah menambat hati seorang editor dari majalah Muslim Teens

Majalah Muslim Teens Bil. 41






















Cerpen yang berjaya masuk ke halaman cetak ini ialah cerpen Episod Hitam Diari Hatiku (judul asal Episod Hitam Diari Hidupku)

 

Terima kasih tak terhingga kepada Majalah Muslim Teens kerana telah menunaikan hasrat saya untuk memiliki karya yang berada di media cetak. Dapat sahaja sampul surat daripada pihak Ana Muslim, hati saya sudah berbunga-bunga. Kenapa dapat surat dari Ana Muslim? Cerpen tersiar ke? Bermacam-macam spekulasi saya fikir. Rupa-rupanya sebuah majalah Muslim Teens bil. 41 yang terbaru. Terus saya menyelak halaman Buana Karya. Wah, cerpen saya tersiar. Alhamdulillah!
















Dengan kehadiran cerpen dalam majalah ini, sedikit sebanyak memberi semangat kepada saya untuk terus berkarya di masa akan datang. Harap pembaca dapat mendapat iktibar daripada cerpen tersebut.

Apa tunggu lagi! Dapatkan Majalah Muslim Teens bil.41 sekarang juga!

Hadiah terbaik dari Ana Muslim untuk raya ini!





                                                                                                                                                                                                                                                       

0 comments:

Post a Comment

Komen daripada pembaca amat dialukan-alukan.
Sebutir kata yang dihasilkan boleh mengubah seseorang kepada yang lebih baik.

About Me