Monday, September 16, 2013

assalamualaikum semua...

memang dah lama tak kemaskini. sampaikan nak ucapkan hari raya pun tak sempat.. maafkan saya.. memang 'busy' sampai tak boleh nak santai dgn semua 'reader' blog ini. waktu puasa hari tu, ada ujian pra Trial SPM. lepas raya ada pula Trial SPM.. sekarang ni alhamdulillah ada masa juga nak buka.. apa perkembangan saya sekarang ni? haa.. ni yg nak khabar ni.. sekarang ni dah minat dekat amar asyraf. sebelum izzue islam kan.. ni semua gara-gara menonton cerita setia hujung nyawa raya.. so sweet El dan Zain. Lepas tu, nak sangat baca novel Suami Aku Ustaz(SAU).. sampai beli online.. (nampak sangat tak sabarnya..padahal dekat AEON ada je jual) Akhirnya dah sampai novel tu di rumah, apalagi bacalah.. lepas dah baca ni, ada pengajaran yang saya dapat.. nasihat yang mampu melembutkan hati saya.. alhamdulillah terima kasih juga kpd penulis Hannah Dhaniyah@aku_dia. saya akan mencintai seseorang itu kerana Allah, maksudnya cinta akan Allah adalah segala-galanya...

Nak kongsi doa Nabi Daud yg disarankan dlm novel SAU



Aamin...

0 comments:

Post a Comment

Komen daripada pembaca amat dialukan-alukan.
Sebutir kata yang dihasilkan boleh mengubah seseorang kepada yang lebih baik.

About Me